Je čtyřletý studijní obor zakončený maturitní zkouškou. Školní vzdělávací program s názvem Multimediální a propagační tvorba byl vytvořen na základě Rámcového vzdělávacího programu 63-41-M/01 Ekonomika a podnikání. Žák tak může získat úplné střední odborné vzdělání. Odborné vzdělávání je zaměřeno také na oblast multimediálních technologií, prezentací, výtvarné tvorby, digitální fotografie, počítačového zpracování fotografie, tvorbu webových stránek a design. Žáci získají přehled v oblasti ekonomiky, marketingu, managementu, práva, účetnictví a výpočetní techniky. Povinné jsou dva cizí jazyky. Absolventi tak mají širokou možnost pracovního uplatnění. Mnozí pokračují ve studiu na vysokých školách nejrůznějšího zaměření.
V průběhu studia jsou pro žáky postupně připraveny letní sportovní a zimní adaptační kurz.
Naši absolventi mají za sebou úplné střední odborné vzdělání v oboru multimediálních technologií. Díky kombinaci praktické a teoretické výuky jsou dobře připraveni jak na následné studium na vysoké nebo vyšší odborné škole, tak na nástup do pracovního poměru.
Výhodou absolventů tohoto oboru je především široký záběr. Jsou vzdělaní v oblasti ekonomie a podnikání, stejně jako v praktických oblastech fotografie, jejího zpracování, s obsluhou souvisejících počítačových programů a marketingu.
S tímto vzděláním spolu s maturitním vysvědčením opouštějí absolventi tohoto oboru naši školu.
Tak tohle mi zní celkem dobře... co tobě? Můžu jít do práce, nebo pokračovat na vejšku. Budu umět angličtinu a němčinu (i když tu zrovna nemusim). Něco ti řeknu. Kdybych už nebyl na hotelovce, hodně bych vo tom přemejšlel. Focení, retuše a jiný blbiny v PC, grafika, reklama? Ale ještě se mrkni na možnosti uplatnění, to taky neni špatný. Zní ti to taky tak dobře jako mně? Tak pojď za mnou, ukážu ti, jak se u nás dělaj přímačky.
Absolvent vzdělávacího programu má možnost se uplatnit v grafických a reklamních agenturách, grafických studiích, redakcích časopisů, filmových a televizních společnostech, při realizaci výstavních expozic, v kulturních a společenských institucích.
Uplatnění absolventů v tomto odvětví je jak v pozici zaměstnanecké, tak i v pozici podnikatelské. Pro absolventy odborně připravené na práci v oblasti reklamy, marketingu a práce s počítačem jsou tedy perspektivy uplatnění velmi dobré.
Bez praxe v oboru |
---|
fotograf |
grafik |
kameraman/střihač |
pracovník v reklamě |
pracovník v redakcích časopisů |
pracovník obchodního nebo ekonomického útvaru |
pracovník v kulturních a společenských institucích |
pracovník v marketingu |
Po získání praxe |
---|
řídící pracovník |
samostatný podnikatel |
Chci se dozvědět více o:
Hotelová škola v Hradci Králové je zajímavá jak nadstandardním interiérem, moderními metodami výuky, tak přístupem našich učitelů. Zakládáme si na tom, aby naši žáci dostali řádné teoretické i praktické vzdělání a měli tak dobré šance pro získání zaměstnání, nebo během přijímacích zkoušek na VOŠ a VŠ.
Telefon | +420 495 592 288 |
---|---|
hotelovka@hotelovka.cz | |
Adresa | Československé armády 274/55, |
500 03 Hradec Králové |